O wyzwaniach w czasie pandemii, ofercie zyskującej na znaczeniu oraz działaniach prowadzonych w celu ograniczenia wpływu na środowisko naturalne rozmawiamy z Arkadiuszem Żanowskim, Prezesem Zarządu Clovin. Czytaj więcej »
O wyzwaniach w czasie pandemii, ofercie zyskującej na znaczeniu oraz działaniach prowadzonych w celu ograniczenia wpływu na środowisko naturalne rozmawiamy z Arkadiuszem Żanowskim, Prezesem Zarządu Clovin. Czytaj więcej »
Zdrowa żywność, a także produkty eko i bio to wciąż kategorie z dużym potencjałem. Na rynku nieprzerwanie pojawiają się nowe pozycje z kategorii Superfoods. O ich ogromnym znaczeniu, działaniach firmy, a także aktualnych trendach rozmawiamy z Arturem Gajewskim, Dyrektorem Marketingu w Purella. Czytaj więcej »
Przez 30 lat obecności na rynku firma Henkell Freixenet Polska zdobyła silną pozycję i stworzyła portfolio pełne marek uwielbianych przez konsumentów. Doświadczenie i oparcie produkcji na wysokiej jakości alkoholach pozwoliły na osiągnięcie sukcesu sprzedażowego oraz zdobycie zaufania klientów. O historii przedsiębiorstwa, trendach rynkowych, a także planach firmy rozmawiamy z... Czytaj więcej »
Trzy pytania do Leszka Wąsowicza, Prezesa Zarządu HELIO kieruje Monika Kociubińska. Czytaj więcej »
O zmianach w branży targowej wywołanych przez pandemię, optymistycznej przyszłości oraz nowoczesnych systemach wspomagających kontakty wystawców z klientami rozmawiamy z Karolem Wiśniewskim, Dyrektorem Marketingu w PPH Maxpol. Czytaj więcej »
Maseczki, dystans społeczny i dezynfekcja to nie tylko obecny standard, ale też jedyny sposób ochrony zdrowia. O bezpieczeństwie, aktualnej sytuacji epidemicznej i zagrożeniach związanych z nielegalnymi środkami dezynfekcyjnymi rozmawiamy z Przemysławem Śnieżyńskim, Prezesem Zarządu Medisept. Czytaj więcej »
Obecne czasy wymagają szybkiego reagowania na zmieniające się warunki rynkowe. O zmianach w ofercie MediaMarkt rozmawiamy z Małgorzatą Dadurą, Head of B2B w MediaMarktSaturn Polska. Czytaj więcej »
O tym jak firma radzi sobie w trudnych czasach pandemii oraz o działaniach, które przyczyniają się do wzrostu sprzedaży rozmawiamy z Jakubem Nowakiem, Prezesem Zarządu w firmie JNT Group. Czytaj więcej »
Innowacyjne projekty i podążanie za trendami to credo firmy Tarczyński. Jak w ostatnich miesiącach radziła sobie branża wędliniarska? Jakie wyzwania przed nią stoją? O tym jak wygląda obecny rynek i jakie są plany firmy rozmawiamy z Tomaszem Tarczyńskim, Dyrektorem Marketingu w Tarczyński S.A. Czytaj więcej »
O nowatorskim podejściu do handlu, procesach automatyzacji i bieżących trendach w retailu opowiadają specjaliści z Sagra Technology – Agata Pribulka-Czmyr, General Manager; Marcin Pleszko, Chief Product Officer oraz Krzysztof Stojek, Solution Architect. Czytaj więcej »
O narzędziach wspierających handel, cyfrowym postępie technologicznym oraz nowoczesnej komunikacji w branży FMCG i retailu opowiada Tomasz Kajdzik, Dyrektor Działu Systemów Mobilnych i Platformy Connector w Asseco Business Solutions. Czytaj więcej »
Hochland działa na polskim rynku od ponad 25 lat, do portfela marek należą najpopularniejsze sery: Hochland, Almette, Valbon. Produkuje w Polsce w dwóch fabrykach: w Kaźmierzu i Węgrowie. Hochland rozwija się i podejmuje szereg kolejnych inwestycji. Na ten temat rozmawiamy z Jackiem Wyrzykiewiczem, PR & Marketing Services Managerem w Hochland Polska. Czytaj więcej »
Trzy pytania do Rafała Bącalskiego, Prezesa OCS kieruje Monika Kociubińska. Czytaj więcej »
Pandemia szczególnie głośnym echem odbiła się na współpracy międzynarodowej, m.in. na działalności polegającej na organizacji targów branżowych. O tym, jak wyglądają perspektywy rynku i obecna rzeczywistość zagranicznych eventów rozmawiamy z Małgorzatą Ryttel, Członkiem Zarządu firmy Maxpol. Czytaj więcej »
Bajki potrafią obudzić dziecko w każdym dorosłym. A dla najmłodszych są źródłem czerpania prawidłowych wzorców. Kiedy postaci z animacji wkraczają na produkty codziennego użytku – wywodzące się z nich cenne wartości możemy celebrować w każdej chwili. W bajkowy świat Rodziny Treflików wprowadza nas Jacek Behnke, Członek Zarządu i Dyrektor ds. Licencji w Trefl S.A. Czytaj więcej »
Opakowania kartonowe od SIG tworzone są w zgodzie z trendami i potrzebami konsumentów: przyjazne dla środowiska, funkcjonalne, pozwalające się wyróżnić. O innowacyjnych rozwiązaniach w przemyśle opakowaniowym rozmawiamy z Kariną Zawadzką, Marketing Managerem odpowiedzianym za Polskę i kraje Nordyckie z firmy SIG Combibloc. Czytaj więcej »
Nabiał to kategoria, w której konkurencja między producentami jest niezwykle silna. Dlatego tak istotne jest reagowanie na trendy, innowacyjne podejście do produktu czy przemyślana oferta sezonowa. O wyjątkowym portfolio opowiada Tomasz Głasek, Dyrektor Handlowy w OSM Piątnica. Czytaj więcej »
Firma Hochland Polska dba o to, by w ramach realizowanych działań wychodzić poza ramy organizacji i pomagać innym. Tym razem angażuje i motywuje swoich pracowników do aktywności fizycznej. Dla producenta ważne są także kwestie ekologiczne, które stanowią kluczowy punkt w strategii zrównoważonego rozwoju firmy. Na ten temat rozmawiamy z Jackiem Wyrzykiewiczem, PR & Marketing... Czytaj więcej »
Nieustanny rozwój i inwestowanie w utrzymanie wysokiej pozycji na rynku stały się znakiem rozpoznawczym FoodCare. O wpływie pandemii na branżę FMCG, a także planach przedsiębiorstwa rozmawiamy z Wiesławem Włodarskim, właścicielem FoodCare. Czytaj więcej »
Trzy pytania do Sebastiana Tołwińskiego, Regionalnego Dyrektora ds. PR w Upfield Polska, kieruje Joanna Kowalska. Czytaj więcej »
O wyzwaniach w czasie pandemii, nagrodzonych markach i perspektywach na przyszłość rozmawiamy z Magdaleną Mielimonką, Wiceprezes Zarządu Global Cosmed S.A. Czytaj więcej »
O początkach firmy w Polsce, innowacyjnych rozwiązaniach logistycznych i magazynowych oraz o zaangażowaniu w inicjatywy społeczne rozmawiamy z Anną Galas, Senior Business Development Director w FM Logistic Central Europe. Czytaj więcej »
O tym jak branża mięsna radzi sobie w czasie pandemii, o rosnącym znaczeniu produktów krajowych oraz o patriotyzmie gospodarczym rozmawiamy z Beatą Mroziuk, Dyrektor ds. Marketingu Zakładów Mięsnych Silesia S.A. Czytaj więcej »
O ręcznie wyrabianej chałwie, popularnych sezamkach, a także o wpływie COVID-19 na funkcjonowanie firmy rozmawiamy z Markiem Moczulskim, Prezesem Zarządu Unitop Sp. z o.o. Czytaj więcej »
Pandemia wywarła ogromny wpływ na handel – ewolucji uległy m.in. trendy i zwyczaje konsumenckie. Zmieniło się też znaczenie poszczególnych kanałów sprzedaży. O tym jak wygląda obecnie retail rozmawiamy z Bogdanem Łukasikiem, CEO w Modern-Expo S.A. Czytaj więcej »
Trzy pytania do Jakuba Nowaka, Prezesa Zarządu w firmie JNT Group, kieruje Małgorzata Duży. Czytaj więcej »
O najnowszych trendach, sytuacji na rynku alkoholi oraz aktualnych planach firmy opowiada Kamil Mruk – Dyrektor Marketingu Brown-Forman Polska. Czytaj więcej »
O rynku w czasie epidemii, jej następstwach i wpływie COVID-19 na sektor rolno-spożywczy rozmawiamy z Bartoszem Urbaniakiem, szefem bankowości Agro BNP Paribas na Europę Środkowo-Wschodnią i Afrykę. Czytaj więcej »
Potrzeby klientów, szczególnie biznesowych, ewoluują wraz ze zmieniającą się sytuacją na rynku. O profesjonalnej, kompleksowej obsłudze i najnowszych propozycjach dla przedsiębiorców opowiada Małgorzata Dadura, Head of B2B w MediaMarktSaturn Polska. Czytaj więcej »
Minione miesiące postawiły cały sektor spożywczy w wyjątkowej sytuacji. O tym, jakie działania podjął w tym czasie wiodący producent serów w Polsce, o wpływie pandemii na inwestycje oraz o korzyściach płynących z łączenia sił w obrębie branży opowiada Piotr Knauer, Dyrektor Zarządzający Hochland Polska. Czytaj więcej »
Rozmowa z Robertem Sasem, Dyrektorem Zarządzającym Mondelēz...
Marka E.Wedel udowadnia, że mimo trudnego otoczenia...
Marcin Jakubczak, National Sales Manager, Mattoni 1873...
Rozmowa z Kamilem Gębskim, Dyrektorem Marketingu Spirits w...
Aleksandra Bilska-Domańska, Brand Manager w firmie Unilever...
W kwietniu ceny w sklepach wzrosły rdr. średnio o 5,6%, czyli...
Grupa Eurocash w pierwszym kwartale 2025 r. wypracowała 6,9...
W I kw. 2025 r. stwierdzono 9,3 tys. przestępstw kradzieży w...
FoodWell (Delecta) i Mieszko (Zozole) łączą siły...
Na najbliższe miesiące planowane są kolejne otwarcia....
Internauci zdecydują, kto zagra przed legendami futbolu...
Wiosna i lato to doskonały czas, by zostawić smartfony w...
Ser topiony w plastrach 130 g o smaku BURGERA! SERTOP...
To bezalkoholowa odsłona najpopularniejszego piwa miodowego w...
Klasyczny camembert od Valbon to kwintesencja smaku i stylu...
To odpowiedź na rosnące oczekiwania konsumentów, dotyczące...
To najnowsza propozycja firmy Zott, która łączy pełny smak...
Grand Caramel Popcorn to tegoroczna supernowość w linii...
Pieczenie na medal...
Smak grilla zaczyna się od mięsa...
W social media i sprzedaż produktów w dyskontach Dino...
Globalna kampania „Dwa to więcej niż jeden” („Two is...
Rozpoczynają wiosenną promocję, której celem jest...